Veel gestelde vragen

Verzending en verzendkosten

Bij elke bestelling vanaf €35,00 ontvang je altijd een gratis verrassing. Bestellingen vanaf €50,00 worden gratis verzonden!

Je kan de bestelling binnen 1-3 werkdagen thuis verwachten. Mocht je de bestelling na 3 werkdagen nog niet in huis hebben, neem dan contact met ons op. Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Je ontvangt een track & trace code als we het pakket hebben afgeleverd bij PostNL. Tijdens feestdagen kan het wat langer duren!

Wij rekenen slechts €3,95 bij een bestelling vanaf €15,00. Bij bestellingen onder de €15,00 reken wij €5,99 verzendkosten. Je pakket wordt bezorgd door PostNL. Mocht je een bestelling plaatsen van tenminste € 35,00 of hoger, krijg je een gratis verrassing. De verrassing is gerelateerd aan de smaak/samenstelling van de bestelde items. We bezorgen in Nederland en Belgie. Voor verzendingen naar Belgie rekenen we €6,95.

 

Ik weet niet welk voer ik moet bestellen...
We hebben een speciale pagina gemaakt waar je gemakkelijk het juiste voer kan vinden voor jouw hond klik hier. Kom je er niet uit? Of wil je graag advies op maat? Geen probleem! Je kan dit doen via WhatsApp 06-21235170 of vul online ons voedingsadvies formulier in klik hier. We helpen je graag met het maken van de juiste keuze.
Kan ik een bestelling gemakkelijk opnieuw bestellen?
Dat kan! Onder het kopje “mijn account” kan je gemakkelijk recente bestellingen bekijken.  Onder de bestelgegevens staat een button “opnieuw bestellen”. Als je op de button “opnieuw bestellen” klikt kom je in de winkelwagen terecht met de producten al toegevoegd. Je kan eventueel de bestelling ook aanpassen.
Verzenden jullie ook proefverpakkingen?

Wij staan 100% achter onze producten en hanteren smaakgarantie, niet goed = geld terug. Uiteraard mag je trouwe viervoeter ook eerst proeven, wij hebben hiervoor een lekker probeerppakket! Klik hier om een probeerpakket te bestellen voor je hond of kat.

De verzorgingsproducten van Perfect Solution

De verzorgingsproducten van Perfect Solution zijn nog steeds verkrijgbaar onder dezelfde naam en in de webshop www.perfect-solution.nl. Het hondenvoer, kattenvoer en snacks zijn vanaf nu beschikbaar bij Pet Specials. Ook bij alle verkooppunten zal Perfect Solution veranderen in Pet Specials.

Betalen met Afterpay

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.pet-specials.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Bezorgdag Walcheren (Zeeland)

Heb je voor de bezorgdag op Walcheren gekozen? Dan komen wij op de eerste volgende zaterdagochtend tussen 09:00 en 12:00.

Om in aanmerking te komen voor het kiezen van de bezorgdag dien je op Walcheren (Zeeland) te wonen en een bestelling plaatsen van tenminste van €15,00 of hoger.

Wat voor verrassing krijg ik bij een bestelling van tenminste € 35,00?
Mocht je een bestelling plaatsen van tenminste € 35,00 of hoger, krijg je een gratis verrassing. De verrassing is gerelateerd aan de smaak/samenstelling van de bestelde items.
Ik heb geen bevestigingsmail gehad, wat nu?
Indien de betaling voltooid is, verschijnt er een e-mail in je e-mailbox. Het kan zijn dat deze in de SPAM-map komt of dat er een vertraging in zit.  Als je na maximaal 1 uur nog geen mail hebt ontvangen, stuurt dan een printscreen van de betaling naar traas@pet-specials.nl. Wij kunnen dan in het systeem kijken wat er mis is gegaan en de bestelling alsnog in behandeling nemen.
Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst of ik wil iets aanpassen, wat nu?

Neem dan z.s.m. contact op met ons. Wij helpen u graag verder.

 

Telefoonnummer: 06 – 21 23 51 70

E-mail: traas@pet-specials.nl

Ik ben een zakelijke klant, wat zijn de mogelijkheden?

Voor enkele bestellingen verwijzen wij door naar de webwinkel, mocht je periodiek in grote hoeveelheden willen bestellen, vragen wij om telefonisch of per mail contact op te nemen.

 

Telefoonnummer: 06 – 21 23 51 70

E-mail: traas@pet-specials.nl

Retourneren

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonderopgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien de verpakking ongebruikt en onbeschadigd word teruggezonden. Waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor rekening van de consument komen. Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt plaats binnen 14 dagen.

Met uitzondering van:
– Producten die snel kunnen bederven of verouderen
– Verzorgingsproducten Perfect Solution
– Dierenvoeders

Staat je vraag er niet tussen?

Onze klantenservice helpt je graag verder!